Jumaat, 19 Februari 2021

Selamat Menghadapi Peperiksaan SPM

 


Assalamualaikum semua. Semoga hidup sahabat-sahabat semua yang datang ke laman ini, sentiasa mendapat kebahagiaan dan rahmat dari Allah swt. Baru beberapa jam yang lalu saya menerbitkan satu tulisan bertajuk "Mereka Yang Berhati Duka Berwajah Ceria."

Pada kesempatan dan ruangan ini, saya mendoakan kepada adik saya, Insyirah dan pelajar-pelajar saya di Institut Kemahiran Islam Darul Ridzuan (IKDAR) yang bakal mengambil peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) pada tahun ini agar dapat buat yang terbaik.

Jangan lupa untuk memulakan peperiksaan dengan bangun awal, mengawali hidup dengan solat hajat, tahajjud dan berdoa dengan bersungguh-sungguh untuk memohon pertolongan Allah. Sesungguhnya, Allah sajalah tempat paling tepat untuk memohon pertolongan.

Bila adanya pertolongan Allah, insha Allah, perkara yang ditakuti itu, semuanya akan jadi baik-baik saja. Yakinlah pada pertolongan Allah. 

Saya mendoakan semuanya berjaya!

Yang mendoakan. 

Abdullah Hakimi. 

Tiada ulasan: